1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1187739

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det jag inte vill läsa i morgon i tidningen:
- "Vi visade karaktär som aldrig ger upp."
- "Vi vinner andra delen av matchen."
- "Vi var nära på slutet."

Det jag vill läsa i tidningen i morgon:
- "Samuelsson tog en idiotisk utvisning i början av matchen som störde oss."
- "Vårat PP är uselt. Jag måste rätta till det - det är mitt ansvar. (av Challe då)."
- "Det är tråkigt att en så rutinerad domare som Vinnerborg gör en så dålig match. Först förstör han för oss i första och sedan håller han på att förstöra för SAIK i tredje."

Det jag ABSOLUT vill läsa i tidningen i morgon:
- "SONNENBERG spelar nästa match!"


Det jag ABSOLUT inte vill läsa i morgon:
- "Det är många matcher kvar..."

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23:

"Mathias Månsson klar för 3 år:

- Äntligen så får vi in nån som åtminstone försöker skymma målvakten i powerplay och som även kan vinna en sargduell. All cred åt Lander, men det är liksom inte meningen att det ska vara en 18-åring som ska bära oss och dessutom så är han den ende som är villig att gå in i skiten, säger Challe."

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: Det finns inte på kartan att man hänger ut en egen spelare i media på det sättet...Samuelsson hade haft en stående spalt i ST i så fall...Skogs hade förmodligen haft en egen tidning nere i Mora.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer