Även om jag i vanlig ordning i n t e sett (borta)matchen, har bara blivit besviken gång på gång...
Vi klarar inte av att hantera detta, att spela på bortaplan med allt vad det innebär. Vi är förlorare, i skallen, redan innan vi klivit in på isen, kan jag tänka mig. Vad gör man åt det?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi klarar inte av att hantera detta, att spela på bortaplan med allt vad det innebär.
Vi är förlorare, i skallen, redan innan vi klivit in på isen, kan jag tänka mig.
Vad gör man åt det?
Idrottspsykolog?