Allt känns som vanligt. Det är slarvigt, onödigt, ogenomtänkt, petigt, ingen trafik framför mål, dåligt pp, för orejält......... Det man SKA vara bra på för att vinna hockeymatcher, det är det vi INTE är bra på.
Sedan har vi en förstafemma som är den absolut sämsta förstafemman i elitserien. Ändå får dom "spela" ihop match efter match efter match. Dom får inte ens istid i pp längre. Ja, ska vara backarna då. Moe iaf. Kolan fick ju kliva av rätt tidigt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det man SKA vara bra på för att vinna hockeymatcher, det är det vi INTE är bra på.
Sedan har vi en förstafemma som är den absolut sämsta förstafemman i elitserien. Ändå får dom "spela" ihop match efter match efter match. Dom får inte ens istid i pp längre. Ja, ska vara backarna då. Moe iaf. Kolan fick ju kliva av rätt tidigt.