1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1187848

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skarin: man kan ju hoppas att han splittrar 1 kedjan måste få igång både magnus o corso.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Lagkapten:
Pääjärvi borde spela med Lander!
Dom har ju visat förr att dom kan hitta varann i sömnen.
Sätt ihop dom. Vem som ska vara på andra sidan vet jag inte. Nån speedkula? Eller en måltjyv, typ anger? Han behöver understöd,
Men MPS o Lander skulle säkert tacka med några strutar.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Lite "mysigt" att Tenkrat har en bra och synlig statistik i matchen också. Eller nåt.
Ett mål, två ass, mest skott bland forwards, tredje mest istid bland forwards. Spelade dessutom boxplay. Fick t.o.m. spela på slutet vid spel 5 mot 6 som ni alla såg.

Förtroende. Känna sig delaktig. Känna sig som en i gänget och en viktig sådan.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Bra gjort av Micha att hinna få iväg ett skott på den där sekunden han spelade...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer