Skarin: Nej, säkerligen inte. Han är naturligtvis pressad och vill vinna till alla pris. Är det trav han anser sig få bäst avkoppling genom så kör på det.
Jag är bara en frustrerad supporter som ser mitt lag harva i tabellen. Visserligen har jag en massa ideer, det har vi flesta supportrar, men samtidigt kan jag villigt erkänna att jag suger som både tränare och coach. Nej, det är på läktaren eller som sofftyckare i lugnets hemma vrå jag hör hemma helt klart.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är bara en frustrerad supporter som ser mitt lag harva i tabellen. Visserligen har jag en massa ideer, det har vi flesta supportrar, men samtidigt kan jag villigt erkänna att jag suger som både tränare och coach. Nej, det är på läktaren eller som sofftyckare i lugnets hemma vrå jag hör hemma helt klart.