JimmyH: Vi säg så... Jag har tydligen ett samliv att vårda också.
En sak till bara: Den dagen då du sitter ner från den där bredarslade och rödvita hästen och kastar den skit den är fullproppad med och har lämnat efter sig, då är jag den första att komma med en spontan applåd;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sak till bara: Den dagen då du sitter ner från den där bredarslade och rödvita hästen och kastar den skit den är fullproppad med och har lämnat efter sig, då är jag den första att komma med en spontan applåd;-)