Olle: Rätt folk och rätt folk. Det där går ju att diskutera. Det är väl snarare så att det inte finns rätt folk så som det ser ut just nu. Rent spelmässigt sett. Vår "leadingline" håller ju inte måttet. Så är det ju bara. Inte heller Pärra-Gabbe-Anger. Men på något sätt måste ju Challe hitta två formationer snart som ska göra det, och göra det rätt.
I övrigt gillar jag dina analyser kring pp-spelet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt gillar jag dina analyser kring pp-spelet.