250kg kärlek: Granath har vuxit o det är jag glad för. Det finns andra som borde få sparken, in med Micha istället. Han skulle definitivt inte göra bort sig i jämförelse med tex Skogs. Billigare dessutom o minst lika bra. Det är min åsikt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns andra som borde få sparken, in med Micha istället.
Han skulle definitivt inte göra bort sig i jämförelse med tex Skogs. Billigare dessutom o minst lika bra.
Det är min åsikt.