Bissett19: Ja, om det nu har förekommit djupare motsättningar mellan Sjödda och Månsson så borde det alltså vara nåt annat lag än Rögle som är på tapeten. Men eftersom det verkar vara Rögle som är aktuella så borde det även vara rätt så uppenbart att dom där kakreceptbytena kommer att återupptas igen.. :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men eftersom det verkar vara Rögle som är aktuella så borde det även vara rätt så uppenbart att dom där kakreceptbytena kommer att återupptas igen..
:-)