Bissett19: Ja, om det nu har förekommit djupare motsättningar mellan Sjödda och Månsson så borde det alltså vara nåt annat lag än Rögle som är på tapeten. Men eftersom det verkar vara Rögle som är aktuella så borde det även vara rätt så uppenbart att dom där kakreceptbytena kommer att återupptas igen.. :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men eftersom det verkar vara Rögle som är aktuella så borde det även vara rätt så uppenbart att dom där kakreceptbytena kommer att återupptas igen..
:-)