RocknRolf2: Bara att konstatera att Linkan inte är man för uppgiften, att man inte lyckas knyta till en kille från orten är ju så jävla dåligt att det inte finns.
Han har ju inte lyckats knyta till sig en enda riktigt etablerad ES-spelare, utan bara utlänningar och mediokra allsvenska spelare, så det är inte så konstigt att det går som det gör.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han har ju inte lyckats knyta till sig en enda riktigt etablerad ES-spelare, utan bara utlänningar och mediokra allsvenska spelare, så det är inte så konstigt att det går som det gör.