Pär: Vi kanske har en väl tunn trupp men samtidigt är det ju inget ovanligt move, att sparka tränaren, när det uppenbarligen inte finns någon vilja eller motivation i laget. Jag tycker att det är en sak att man spelar rakt dåligt, att man däremot inte verkar ha livsglädjen att spela hockey tycker jag är betydligt värre.
Du kanske har rätt, börjar känna mig jävligt kluven i frågan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du kanske har rätt, börjar känna mig jävligt kluven i frågan.