jo så e det ju! men tycker det är synd. tror fan att spelarna blir mer taggade o inspererade om dom åker ut på isen i ett fullsatt eon, ingen snack om saken. även om det går tungt. nu blir det mer att vi publiken står på fel sida eller?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
jo så e det ju! men tycker det är synd. tror fan att spelarna blir mer taggade o inspererade om dom åker ut på isen i ett fullsatt eon, ingen snack om saken. även om det går tungt.
nu blir det mer att vi publiken står på fel sida eller?