1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1188991

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
RocknRolf2: Exakt. Jag skulle vilja höra lite vad Challe och Linkan har att säga. Inte minst om sina egna insatser i TIK så här långt :) TJ kan också få vara med på ett hörn, hehe.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17

Skarin: Skulle vara roligt att se Linkans "LISTA" idag.

Intressant att se den demontering Timrå genomgått de senaste åren.

Från att ha varit ett fruktat topplag som spelare vill medverka i, till en klubb som sjunker lika fort som Titanic.

Med Linkan som kapten o Challe som styrman kan vi inte annat än sjunka.

Förmodligen bara  Jimmy H som kan se nått possitivt  i det som sker i Tik just nu.


Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Skarin: de ska skämmes tamefan.börjar undra om linkan har rätta blicken att värva spelare.kan bara ge sonntag godkänt av de nya

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...