Skarin: Har varit inne och googlat på välkammad.. men blev inte klokare.
Har aldrig varit inne tidigare men efter dagens match finns ingen återvändo.Men här inne kan ju vi tjata på men når ekot tränarkontor, styrelserum etc.
Har hitills varit en nöjd och glad sittplatsprenumerant som som glatt sett allt positivt och (faktiskt) både skriket, klappat och sjungit men idag orkade jag inte ens heja. Enda anledningen jag satt kvar var att jag åkte hockeybuss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har aldrig varit inne tidigare men efter dagens match finns ingen återvändo.Men här inne kan ju vi tjata på men når ekot tränarkontor, styrelserum etc.
Har hitills varit en nöjd och glad sittplatsprenumerant som som glatt sett allt positivt och (faktiskt) både skriket, klappat och sjungit men idag orkade jag inte ens heja. Enda anledningen jag satt kvar var att jag åkte hockeybuss.