1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189424

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Då kan du visa statistiken som gör det grundat!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Så du ser inget moraliskt mönster i det hela? Att man faktiskt inte avstår nånting trots att man gjort så många människor besvikna! Jag kan förvisso hålla med dig angående det här med maskeraden. Jag såg det strikt ur spelarnas perspektiv och flertalet utav spelarfruarna/flickvännerna hade säkert ordnat badvakt och planerat det i god tid. Men rent generellt tycker jag att de måste ringa några klockor någonstans. Varför kan man inte visa andra människor aktning och respekt? Varför måste man till varje pris ut på en lokal när man vikit ner sig så fruktansvärt på det mentala planet. Finns det ingen symbios i ett professionellt yrkesutförande kontra förnöjsam fritid? Har mänskligheten bara rättigheter men skyldigheter numera? När inträffade det maktskiftet? Jag hängde inte riktigt med i dessa svängar, kan någon vältalig informera en oupplyst om detta?

Vart tog moralen, respekten och etiken vägen någonstans?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer