1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189652

Sv: Apropå nånting...
The Palm: Tror stenhårt på de formationer som är uttagna nu.

Visar Anger karaktär och gör det bra i ett par matcher så skall han sedan ta platsen för den då form eller karaktärssvagaste länken i de på pappret "producerande" kedjorna, då har vi lite konkurrens plötsligt :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jokklas:

Kan inte annat än bli vinst nu med dessa konstellationer. Äntligen får Hynning o Pärssinen kampera ihop och Lander med Måns och förstalinan kommer bli väldigt ettrig. Anger i fjärde känns helt rätt. Han har fått chanser nu men tyvärr inte visat på långa vägar att han ska spela högre upp i kedjorna.
Även om det nu inte skulle gå så bra på torsdag med dessa femmor så hoppas jag Challe låter de få chanser i fler matcher.

3-5 på torsdag med en hjälte vid namn Sonnenberg!

Vem minns inte när Manderville kom och blev hjälte mot MoDo.

REPRIS TACK!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer