Kan inte annat än bli vinst nu med dessa konstellationer. Äntligen får Hynning o Pärssinen kampera ihop och Lander med Måns och förstalinan kommer bli väldigt ettrig. Anger i fjärde känns helt rätt. Han har fått chanser nu men tyvärr inte visat på långa vägar att han ska spela högre upp i kedjorna. Även om det nu inte skulle gå så bra på torsdag med dessa femmor så hoppas jag Challe låter de få chanser i fler matcher.
3-5 på torsdag med en hjälte vid namn Sonnenberg!
Vem minns inte när Manderville kom och blev hjälte mot MoDo.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan inte annat än bli vinst nu med dessa konstellationer. Äntligen får Hynning o Pärssinen kampera ihop och Lander med Måns och förstalinan kommer bli väldigt ettrig. Anger i fjärde känns helt rätt. Han har fått chanser nu men tyvärr inte visat på långa vägar att han ska spela högre upp i kedjorna.
Även om det nu inte skulle gå så bra på torsdag med dessa femmor så hoppas jag Challe låter de få chanser i fler matcher.
3-5 på torsdag med en hjälte vid namn Sonnenberg!
Vem minns inte när Manderville kom och blev hjälte mot MoDo.
REPRIS TACK!