ULF L: Bitvis så gör ju Hynning ett bra jobb i defensiven men offensivt är han slut. Han ser verkligen helt slut ut. Tråkigt som fan.
Inlägg: 1190639
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Olle:
Ändå roligt att han visar karaktär i det defensiva arbetet, men det är ju inte som defensiv brunkare han ska göra själ för lönen.
Ändå roligt att han visar karaktär i det defensiva arbetet, men det är ju inte som defensiv brunkare han ska göra själ för lönen.