haggen: Bra skrivet haggen, men du har fel tränare dock.
Redan till november vill jag se Juahni Tamminen, om inte han får fart på detta då kan vi lämna wo fram till kvalserien. Finlands sämsta förlorare, det vore något för dagens TIK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Redan till november vill jag se Juahni Tamminen, om inte han får fart på detta då kan vi lämna wo fram till kvalserien. Finlands sämsta förlorare, det vore något för dagens TIK.
www.hbl.fi/text/sport/2009/4/11/w26020.php