Tvåtallar: Du tycker att Lindbäck skulle ha tagit sista skottet men jag tycker att det första är väldig klantigt att släppa in det skottet, så det åter blev uppförsbacke Det elementära är väl att hålla målvaktsklubban rätt..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Du tycker att Lindbäck skulle ha tagit sista skottet men jag tycker att det första är väldig klantigt att släppa in det skottet, så det åter blev uppförsbacke
Det elementära är väl att hålla målvaktsklubban rätt..