1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1191070

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Bissett19: Sanningen är att Limpan inte håller. Han kan möjligen bli nåt om några år och i vanlig ordning har vi tagit på oss att utbilda spelare. Han hade ett skov i våras och gjorde ett antal bra matcher för er vilket fick supportrar och ledare i TIK att gå bananas, "honom skall vi ha!!" Backe drog till NHL och här jublades det för vi, vi hade minsann värvat en matchvinnare!

Backe kom tillbaka!

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Jag älskar Hynnings kommentar i Dagbladet.

"– Skulle aldrig tacka nej till att lägga en straff. Och det här är inte hela världen, jag har ju missat många frilägen också, skrattar Hynning."

Skrattar... Ja just det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...