1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1191802

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
I kväll kan TIK tacka fru fortuna och Doamren Sjöberg för 1 p.

Att han lyckas missa Sonnebergs höga klubba precis innan 3-3 målet
är helt otroligt.Sen att Sjöberg gör en efterhandskonstruktion efter målet
är ju märkligt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Laban: Domaren tog utvisningen i efterhand eftersom han inte såg situationen. Att HV71 och deras fans gnäller är ju rätt lustigt då Per Ledin gjorde mål med trasig klubba tidigare den här säsongen. Vad hände? Jo, det dömdes mål och Per Ledin fick 2 min för spel med otillåten utrustning.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Laban: sluta lipa pingstvänner ni leder ju

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Laban:

Eller så tackar ni Sjöberg för 2 pinnar, endra delen ser han inte utvisningen och dömmer mål eller så dömmer han utvisning och inget mål.
Nu blev det mål sedan "diskuterade" Sjöberg och Karlsson på Jönköpingsmanér och vips var det 4 minuter PP. HV avgör i PP tänkte han och TIK är nöjda med en pinne.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Spöket: Ni bröt er bortatrend, ni leder serien och ni har ett grymt powerplay. Bra så, trevlig kväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer