Svårt att säga något negativt om Tik´s spel idag faktiskt, med tanke på vilket lag man möter. Idag tror jag vi presterar absolut MAX med tanke på placering o självförtroende.
Men Hynning har ett förtroende hos Challe som de flesta saknar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo: Nej det tror jag inte,
Svårt att säga något negativt om Tik´s spel idag faktiskt, med tanke på vilket lag man möter. Idag tror jag vi presterar absolut MAX med tanke på placering o självförtroende.
Men Hynning har ett förtroende hos Challe som de flesta saknar.