Harryhaffa: Med en sån åsikt så är det väl ingen idé för knappt nån att skriva ens en mening hockey på det här forumet? Inte ens en promille har väl lirat och än färre coachat menar jag...
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte