1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1192046

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Anonymous:
Tycker det var jävligt synd att frölunda förlorade mot ssk. Det är ju ssk vi ska ta in poäng på.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
ULF L: Där får vi tänka om. Är närmare till Frölunda som det ser ut nu :)