Ikväll är det verkligen dax att vinna men jag är rädd för att det är "ännu mer dax" att vinna för Modo. Skulle vara så skönt att distansera Modo med 5 poängs försprång.
Mitt tips är dock 2-1 (Sonnenberg eller Corso gör enda målet)tät tillställning med två lag som är livrädd att förlora och TIK får får åka hem från ännu en bortamatch utan poäng....:-(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mitt tips är dock 2-1 (Sonnenberg eller Corso gör enda målet)tät tillställning med två lag som är livrädd att förlora och TIK får får åka hem från ännu en bortamatch utan poäng....:-(