Ser att Jimmy bloggat från förmiddagens värmning. Caslava-Moe bildade backpar vilket låter rätt vettigt. Däremot ingen Karlsson med på förmiddagen och Granath spelar inte på tre backpar. Åkerlund i kassen.
Personligen tycker jag att Granath skulle ha varit given bland 3 ordinarie backpar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ser att Jimmy bloggat från förmiddagens värmning. Caslava-Moe bildade backpar vilket låter rätt vettigt. Däremot ingen Karlsson med på förmiddagen och Granath spelar inte på tre backpar. Åkerlund i kassen.
Personligen tycker jag att Granath skulle ha varit given bland 3 ordinarie backpar.