1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1192873

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
PEAP: Lossnar och lossnar. Modos stora problem, den här säsong såsom förra, är att försvaret läcker. Så länge man inte lyckas täppa till bakåt så kommer man inte att lyfta sig nämnvärt, det är i alla fall vad jag tror.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27

Pätr: Nu har du väl ändå fel. Modo har släppt in lika många mål som Timrå, dvs 38. Med det har vi lag som Södertälje och Frölunda efter oss. Problemet i år för Modo ligger inte i defensiven, den ligger i offensiven. Vi har, så här långt, gjort 24 mål på 12 matcher. Näst sämst i serien är Brynäs på 27 mål.

Och statistiken ljuger inte, vi har stora problem framåt medan vi bakåt har det bättre ställt än förra säsongen.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer