Laken: Ujujuj, Grattis till vinsten, 1-3 ikväll!! MoDo verkar tappat precis allt, spel, självförtroende, passningar, rubbet!! Tyvärr. Blir nog ingen rolig historia att se, är jag rädd ( i hjärtat hoppas jag ju att hjärnan har FETFEL!) :-).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
MoDo verkar tappat precis allt, spel, självförtroende, passningar, rubbet!! Tyvärr. Blir nog ingen rolig historia att se, är jag rädd ( i hjärtat hoppas jag ju att hjärnan har FETFEL!) :-).