Bland det menlösaste jag har sett. Helt otroligt hur man lyckas att torska mot detta Modo. Helt fuckin jävla otroligt.
Nånting är riktigt ruttet i Timrå. Kicka Challe? Varför inte. Det skulle inte se virrigare ut på isen om jag ställde min hund i båset. Vad har vi för jävla defensiv egentligen? Boxplay?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nånting är riktigt ruttet i Timrå. Kicka Challe? Varför inte. Det skulle inte se virrigare ut på isen om jag ställde min hund i båset. Vad har vi för jävla defensiv egentligen? Boxplay?
Hur fan lyckades ni???