mikenomad: Jo men en duktig tränare kan få igång dessa överbetalda spelare..... tex coachingen att sätta Anger i fjärdelinen med Fransmanen, hur får det fart på killen?.... Att gå ur i media o kritisera spelare, är det ett bra sätt att få igång dom? Att fortsätta ge spelare som Hynning chansen i förstalinan hur länge som helst, eller ge Skogs mest speltid av samtliga backar... känns det rätt?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att gå ur i media o kritisera spelare, är det ett bra sätt att få igång dom?
Att fortsätta ge spelare som Hynning chansen i förstalinan hur länge som helst, eller ge Skogs mest speltid av samtliga backar... känns det rätt?
KICKA CHALLE, RÄDDA TIMRÅ FRÅN KVALSERIEN!!!!