1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193870

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
NuMo: Det är varken bitterhet eller hån jag uttrycker, där misstolkar du mig helt. Visst är det en besvikelse, att säga nåt annat vore ju att ljuga. Nu svarade väl inte Modo för någon "insats" alls i mina ögon. Vad du nu menar med det?

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team: Det var väl generellt tongångarna efter förlusten hos er tikare jag egentligen refererar till. Nog tycker jag ditt inlägg i debatten är en direkt förlängning på samma tema, även fast du på något sätt försökte stoppa in i munnen på oss modoiter att vi skulle vara verklighetsfrånvända.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team: Nä...och i sanningens namn så skulle vi vunnit matchen. Det är inte bitterhet utan bara löjligt att påsta annat. Vi blir bestulna på minst ett mål, antagligen två....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer