Och största sopan står i båset. Ta din väska och åk hem till solvalla. Helt skandalöst dåligt powerplay, dom är sämre i 5-4 än 5-5 och 4-5, hur är det möjlig?
Så less på detta nu, vilken otroligt korkad tränare vi har i Timrå. Intervjun idag på sportnytt var det näst sämsta jag någonsin hört, större och drygare id*ot finns inte. Det absolut sämsta jag har hört var intervjun före matchen i PPV. Han är lika dryg som han är dålig som tränare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och största sopan står i båset.
Ta din väska och åk hem till solvalla.
Helt skandalöst dåligt powerplay, dom är sämre i 5-4 än 5-5 och 4-5, hur är det möjlig?
Så less på detta nu, vilken otroligt korkad tränare vi har i Timrå. Intervjun idag på sportnytt var det näst sämsta jag någonsin hört, större och drygare id*ot finns inte. Det absolut sämsta jag har hört var intervjun före matchen i PPV. Han är lika dryg som han är dålig som tränare.