persson: Du måste ju förstå, när laget spelar som småflickor, när inget fungerar, när man släpper till i PP och när man inte kan göra mål, att det inte bara sitter i killarna på isen. Speciellt inte när challe beter sig som han gör i media. De signaler han sänder ut är åt helvete och laget han leder är åt helvete.
Han måste bort. Väldigt snart. Långt åt helvete och det spelar ingen roll vem som ersätter, spelarna fungerar inte under honom, så är det bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han måste bort. Väldigt snart. Långt åt helvete och det spelar ingen roll vem som ersätter, spelarna fungerar inte under honom, så är det bara.