1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1194479

Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
PEAP: Jo en ska jag kritisera, Erik Moe, vad har hänt med honom. Hans agerande vid 0-1 är ju så fruktansvärt svagt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
PEAP: Moe har haft en stadigt nedåtgående formkurva sedan säsongen startade och hans potential kanske har tagit slut nu. Tendenserna från förra säsongen finns inte där och just nu är han vår nya Skogs. Hade vi haft fler backar skulle han förmodligen inte spelat öht. Skeppa honom till Sundsvall och plocka upp Sunnqvist, vi behöver spelare som VILL spela hockey just nu. Visst, han är kanske den bästa spelaren i hela J20-laget just nu men vafan, vi gör en Färjestad och börjar använda Sundsvall som farmalag på riktigt istället.

Caslava var ett litet ljus i mörkret, han insåg tidigt exakt hur jävla värdelöst vårat PP var och började ta skott från varenda vinkel och vrå. Jag gillar initiativet, synd bara att ingen annan förstår hur ett traditionellt PP fungerar.

SPARKA DJURGÅRDSHELVETET!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...