OK, det är ganska "sent", men jag måste få ventilera mig själv innan jag hittar nån stackare att göra det på.
Vi fortsätter omgång för omgång, och gör bort oss, fullständig. Det här är fan i mig inte ok! Det är dags för högsta hönset (TJ) att backa från sin position och låta nytt blod flöda in. Vi behöver ny tränare, (absolut) ny sportchef och en ny styrelseordförande. Nuvarande på ovanstående positioner har helt kört fast, linkan-sopan har jag dock aldrig haft något förtroende för.
Bort med skiten och in med nya karaktärer som åtminstone vågar satsa!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi fortsätter omgång för omgång, och gör bort oss, fullständig. Det här är fan i mig inte ok! Det är dags för högsta hönset (TJ) att backa från sin position och låta nytt blod flöda in. Vi behöver ny tränare, (absolut) ny sportchef och en ny styrelseordförande. Nuvarande på ovanstående positioner har helt kört fast, linkan-sopan har jag dock aldrig haft något förtroende för.
Bort med skiten och in med nya karaktärer som åtminstone vågar satsa!
AVGÅ TJ!
AVGÅ LINKAN!
AVGÅ CHALLE!
HATA ALLT!