"Att sparka sportchef, klubbdirektör eller liknande mitt under säsong skulle vara idiotiskt. Den handlingen har jag svårt att se hur man ska försvara, rent ekonomiskt. Sådant får man lliksom diskutera off season."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Att sparka sportchef, klubbdirektör eller liknande mitt under säsong skulle vara idiotiskt. Den handlingen har jag svårt att se hur man ska försvara, rent ekonomiskt. Sådant får man lliksom diskutera off season."
Klockrent! Läs alla!