1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196212

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Det där 'hållia i elitserien' är småfånigt. Så där låter det i princip i alla supporterforum när det diskuteras 3/4:e-linjespelare.
Situationen Timrå befinner sig i beror inte på Meunier, Samuelsson och Starkov. Betydligt viktigare - och svårare - är att få igång dom som ska göra't.
Då har vi mer än råd med en 4:e kedja som denna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Säger inte att det är deras fel att vi ligger där vi ligger men hade vi haft en 4:e lina som varit elitseriemässiga hade det iaf sett bättre ut. Munier köptes dessutom inte in som 4:e center och jag tror inte en fransk landslagskapten är helt billig.

Som jag skrev i inlägget är det framförallt backsidan som är för svag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer