Bragd-Birger: Säger inte att det är deras fel att vi ligger där vi ligger men hade vi haft en 4:e lina som varit elitseriemässiga hade det iaf sett bättre ut. Munier köptes dessutom inte in som 4:e center och jag tror inte en fransk landslagskapten är helt billig.
Som jag skrev i inlägget är det framförallt backsidan som är för svag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Som jag skrev i inlägget är det framförallt backsidan som är för svag.