1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196349

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Att Lindbäck spelar idag trots att Åkerlund var bra igår tycker jag är helt naturligt. Man resonerar förmodligen så att Lindbäck har mer krafter efter att ha stått i båset iår. Det var säkert överrenskommet redan innan helgen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Johan J: Jag gillar inte när det bli för hattigt mellan målvakterna och jag tycker vi ska spinna vidare på den form som Åkerlund uppvisar. Med Lindbäck i mål idag så vinner vi inte matchen...

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Johan J: Så kan man ju för fan inte coacha ett lag. En förstamålvakt ska ha kapacitet för att spela fler än 5 matcher i rad, har han dessutom gjort en riktigt bra insats i matchen innan så ska han vara rejält jävla slut för att ett målvaktsbyte ska vara motiverat.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer