Raggaren Putte: Det känns orättvist ibland, vi trycker på i nästan hela perioden, har två riktigt heta chanser att stänga matchen, FHC å andra sidan skjuter 5 skott och lever tack vare Lindbäcks decimeterstora hål mellan benen.
Nu måste vi forcera för ett mål till i tredje (oavsett om vi klarar bp eller ej) och jag hoppas VERKLIGEN att challe inte försöker spela av matchen med uddamålsledning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu måste vi forcera för ett mål till i tredje (oavsett om vi klarar bp eller ej) och jag hoppas VERKLIGEN att challe inte försöker spela av matchen med uddamålsledning.