RocknRolf2:nej det blir tufft, men vi kan ju allafall titulera oss som laget som vände MoDo´s sämsta trend genom tiderna på 1 min o 6 sek.
För mkt enkla missar och bristen på självförtronde syns, men dock bättre match idag än de 2-3 senaste.
Challe har några jäkulska konstiga ideer ibland, varför målvaksbyte?, varför Moe , Mps, starkov "Inte idag" i BP, Varför Måns i PP.Man börjar ju undra om det bara är tjurighet som gör detta, knappast nån ide.Hur många matcher envisades han med Björn i första, och Anger på bänken.
Nä kom igen nu och ta 3p, men det skulle göra mig mkt mkt förvånad om vi gör.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
RocknRolf2:nej det blir tufft, men vi kan ju allafall titulera oss som laget som vände MoDo´s sämsta trend genom tiderna på 1 min o 6 sek.
För mkt enkla missar och bristen på självförtronde syns, men dock bättre match idag än de 2-3 senaste.
Challe har några jäkulska konstiga ideer ibland, varför målvaksbyte?, varför Moe , Mps, starkov "Inte idag" i BP, Varför Måns i PP.Man börjar ju undra om det bara är tjurighet som gör detta, knappast nån ide.Hur många matcher envisades han med Björn i första, och Anger på bänken.
Nä kom igen nu och ta 3p, men det skulle göra mig mkt mkt förvånad om vi gör.