PEAP: Nu var du lite flegmatisk min gode herre, jag tycker bara att man ser en ljusning i mörkret och att det KAN vara så att man pratat ihop sig på ett plan som Challe inte var närvarande på, vilket iof. inte är ovanligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu var du lite flegmatisk min gode herre, jag tycker bara att man ser en ljusning i mörkret och att det KAN vara så att man pratat ihop sig på ett plan som Challe inte var närvarande på, vilket iof. inte är ovanligt.