mikenomad: Har egentligen inget emot att Challe sitter kvar ett tag till så länge man släpper den grundtaktik man haft fram till idag. Med hög forechecking som idag fick vi helt plötsligt fart även i egen zon även om det stundtals ser virrigt ut. Fan Styf såg ju nästan ut som en ES-back igen och var först på många puckar helt plötsligt.
Hade vi spelat denna hockey mot t ex Modo hade vi haft sex poäng ytterliggare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade vi spelat denna hockey mot t ex Modo hade vi haft sex poäng ytterliggare.