1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1198481

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10

Vi agerar som ett typiskt bottenlag denna säsong tyvärr. Även när vi har spelet så klarar vi inte av att avgöra för att sedan tappa in ett skitmål. Nervöst nu inför 3:e


Det spelar ingen roll öht hur bra man spelar eller inte, det är bara målen som räknas. Fan vad surt det skulle vara om vi inte vinner ikväll.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
dr-nix:
Tycker att det bättre ut än på länge, visst finns det misstag men dom rättas till av spelarna själva ganska bra .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...