1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1198589

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Raggaren Putte:

gu se skönt sa flickan.

Lander och Åke ägde idag.

Har inget emot att Hagos är deppig just nu, fan va dålig ahn blitt.

Helt rättvis seger, SAIK skapade inget av värde sist 20.

Hoppas nu detta håller i sig för det är TIK värd.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Skönt med en seger direkt efter uppehållet.

11:e platsen känns inte så farlig längre. Speciellt inte när man ser hur paniken sprider sig på andra håll på HS.


Gör grabbarna ett mål på Markström på torsdag så har de 3 poäng med sig hem.

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Fan så skööööööööööönt !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...