Olle: Å andra sidan såg jag Rådbjär senaste match och då blev jag fanimig mörkrädd. den karln har hybris. Levere på gamla meriter och har glömt att dom infört nya regler.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Å andra sidan såg jag Rådbjär senaste match och då blev jag fanimig mörkrädd.
den karln har hybris.
Levere på gamla meriter och har glömt att dom infört nya regler.
ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN fick jag ta en segerwhiskey.
Gör mig lycklig nu gör mig lycklig igen,.