1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1198749

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Förövrigt så blir jag så upprörd att domarna inte kan tillåta en endaste liten fight när bägge två redan släppt handskarna och börjar cirkla runt varann. Fy fan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Andra raka 3 poängaren, sjukt skönt. Men det är för tidigt att ropa hej ännu. Bitvis var vi riktigt bra i 2:a perioden med hög forchecking. Men oftast blir vi fortfarande för stillastående i mittzon. Powerplay spelet är fortfarande ett sorgebarn(fast en veckas träning!).

Anton Axelsson var 5 plus för sin kämpa insats igår, riktigt härligt att se.
Annars är ju Anton Lander den stora härföraren numera.


Sebastian Erixon är inte draftad! Hur är detta möjligt? Han skulle kunna ta en plats i ett 3:e backpar i dom flesta NHL klubbar idag. Så bra är han. Han har en egen nivå därute. Klart bäste back i varje match. Hur kan scouterna missa honom?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...