1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1198854

Sv: Apropå nånting...
actionleif: Känns bra att sillstryparna drabbas. Men tycker ändå synd om Hahl.
Skulle gärna se honom röd o vit igen.
Men man undrar ju vad som hänt med Lello. Om det var ett problem som även fans ifjol och det inte var förkylning som man sa

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Tycker inte det minsta synd om Hahl. Kunde inte bry mig mindre! Han är förbrukad i Timrå.

Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Klart att det var ett problem fanns ifjol redan. Om du tänker ett varv till och tänker tyst så kan du nog sätta fingret på vad det är Lello lider av för någonting?

Det finns ju godtagbara skäl till varför Frölunda inte räknar med honom före jul. Helt enkelt för att den typ av problem som Lello lider av har en väldig individuell rehabiliteringstid.

Har Frölunda tur så kanske de får se Lello i en indianskrud framåt vårkanten...

Sv: Apropå nånting...

Tvåtallar: Jag tycker INTE synd om Hahl.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...