1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199085

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12

Bragd-Birger: Låter som en genomarbetad analys tycker jag.
Men om du hade sett hur mkt Kahnbergs och Somervuoris inträde i laget hade höjt vår offensiv jämfört med förra säsongen så hade även du varit "lyrisk". Och det oavsett om dom nu skulle gå mållösa från kvällen match, vilket jag betvivlar. Jag kontrar med att det lossnar för båda två ikväll och att ni inte ens kommer att få chansen att komma så långt som till mittzon. Mer än när det blir tekning efter alla våra mål.
Man måste ju iaf få lov att drömma... 

;-) 


Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Hallå! Är det någon som åker bil till gävle för att heja på timrå ikväll?
jag kör lastbil å lyckas passera gävle tänkte stanna å heja på timrå lite om det finns någon som kan plocka upp mig vid kontroll platsen norr om gävle å släppa av mig där igen efter matchen

Någon snäll männinska som kan det?

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Huge: Som Jerka sjunger -Dream on, dream on, dreeeeaaaam on...  (c;

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer